frrf2rrf2r_resultتا به حال هیچ‌گاه از رنگ تکراری آیکان‌های آب و هوا خسته نشده‌اید؟ برای کسانی که عاشق سفارشی‌سازی دستگاه اندرویدی خود هستند، تم برای آیکان‌ها ضروری می‌باشد. برنامه Zai 3 Weather Sets for Zooper مجموعه تم‌هایی را برای آیکان‌های آب و هوا ارائه می‌کند که از آن می‌توانید در برنامه ویجت Zooper Widget Pro استفاده نمایید. با این مجموعه آیکان‌ها، حالا می‌توانید صفحه نمایش خود را ارتقاء داده تا ظاهری زیبا و سفارشی داشته باشند.

۵ مجموعه آیکان کامل برای آب و هوا با ۲۴ وضعیت مختلف برای پیش‌بینی در اختیار شماست.

توجه داشته باشید که این یک برنامه مستقل نیست و برای استفاده از آن باید Zooper Widget Pro را بر روی دستگاه خود نصب کرده باشید، در غیر اینصورت نمی‌توانید از آیکان‌ها استفاده نمایید.

ابتدا برنامه ویجت زوپر پرو را نصب کنید، پس از نصب این مجموعه، بر روی آیکان آن کلیک کنید تا مستقیماً به فولدر مجموعه آیکان در دایرکتوری زوپر بروید. بر روی صفحه خانگی خود یک ویجت زوپر اضافه نمایید، ویجت دلخواه خود را انتخاب کنید. اگر ویجت شامل یک مجموعه آب و هوا باشد، به layout بروید و bitmap icon set را انتخاب نمایید، یک لیست از مجموه آیکان‌ها نمایش داده می‌شود، مورد دلخواه خود را انتخاب کنید. اگر ویجت شامل مجموعه آب و هوا نبود، به layout بروید و آیتم اضافه کنید (علامت به اضافه در بالا)، سپس bitmap icon set را انتخاب نمایید.

 

پیش نیاز : اندروید 2.2 و بالاتر

حجم : 1.75 مگابایت